drar till ruttna skolan..

Vaknade för några minuter sen och känner mig stolt över att jag vakna så tidigt för ja har skola idag. Börjar 9 men ville vakna tidigare så gick upp halv 7 för jag tycker de ärbättre och vakna tidigare då känner mig sig extra pigg och hinner de man ska göra. Men aa för några minuter sen tog man en skön dusch väldigt varmt och skönt va de, jag ville stå där i duschen men tänkte på också att jag måste hinna och blogga också så aah gick ut från duschen och gick upp rill mitt rum. ASSÅ OMG DE ÄR SKOLA IDAG KAN INTE FATTA !!! men saknar ba klassen de är ba de. Annars skolan kan ju backa undan :(
Lovet har gått för fort kan inte fatta de. Men nu är dagen här som ingen har längtat över ...




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här tack:

Skriv din aaweesome namn ;)
remember me?

skriv din e-postadress här tack!

skrev gärna din blogg här om du har :*

Skriv en underbar kommentar :]

Trackback
RSS 2.0