final destination 5 snart !!

Film snart med familjen. Och frågan är om ja kommer våga kolla på denna filmen ?
Eller om jag vågar sova haha. Jaha då kör vi igång filmen snart med lite skrik och gömma sig bakom kudden som vanligt hahaha. Jag som älskar skräckfilm men när jag väl ser på en så blir jag så rädd så att jag gömmer mig bakom en kudde varje gång eller blundar eller håller för öronen hehe. Men lite skraj blir man när man ser något bara komma fram så från skärmen. Och nu regnar de för mycket så lite mysigt blir de eller ? med lite regn och regn och regn..  Men aa ha de lsålänge skriver senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fan kan du kolla när den kommer ut 28 augusti jesus fuck ? ;S

2011-08-15 @ 11:55:31

Kommentera mitt inlägg här tack:

Skriv din aaweesome namn ;)
remember me?

skriv din e-postadress här tack!

skrev gärna din blogg här om du har :*

Skriv en underbar kommentar :]

Trackback
RSS 2.0