Mean girls 2 nu kör vi igång filmen !!

Mums idag åt man ju hamburgare som jag har sagt och de var ju super duper gott. Jag älskar skärp mat höhö (a)
Men aa ... har kollat lite på film idag och varit med kattis och nu blir de mysa med sig själv och kolla på film igen. Denna gången blir de inte bara en film utan en speciell film hahaha. Måste barav säga att jag älskar sånna ungdoms filmer speciellt amerikanska filmer ! Men dagens film blir Mean girls 2 och jag har velat kolla på den länge faktiskt, har aldrig sätt den innan så de blir la bra och kolla på en film som man aldrig har sätt annars kollar jag på en film typ 100 gånger hahaha. Men vet inte om den är ny eller så eller är den ? för de har aldrig kommit på bio och nästan alla nya filmer kommer på bio och så finns redan den filmen i biblioteket hahahahaha aawweeesome. Men ska inte skriva mer för nu ska jag kolla på film och chilla ha de bror PEACE OUT !




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här tack:

Skriv din aaweesome namn ;)
remember me?

skriv din e-postadress här tack!

skrev gärna din blogg här om du har :*

Skriv en underbar kommentar :]

Trackback
RSS 2.0